Klachten

Ben je het ergens niet mee eens, heb je vragen, zijn er zaken die je irriteren of heb je zelfs klachten? Laat het ons dan weten ! Alleen dan kunnen wij hier iets aan doen of je vertellen waarom dingen gaan zoals ze gaan. Misschien dat je hier dan meer begrip voor op kunt brengen.

Laat het ons weten!

Ongenoegen ventileren ergens anders dan direct bij ons levert niemand iets op. Jij blijft met je klachten rondlopen en wij gaan door zoals wij denken dat goed is omdat wij niet weten dat je hier moeite mee hebt. Dit is slecht voor de onderlinge verhoudingen en kan zelfs het vertrouwen dat je in ons hebt beschamen en dat mag nooit gebeuren. Erover praten zal altijd een oplossing bieden. We hebben immers beiden hetzelfde belang: het welzijn van je kindje !! Dit staat voor jou en voor ons centraal. Het moet dus wel heel gek lopen willen we er samen niet uit komen.

Wie kun je aanspreken?

Spreek ons dus aan als je niet helemaal tevreden bent. Vertel ons je klachten. Je kunt bij de leidster van je kind terecht, bij Rebecca (onze locatie manager) of bij Joke, eigenaar van Marosa. Wij luisteren, nemen je serieus en doen ons uiterste best om dit vervelende gevoel bij je weg te nemen.

Moeilijk om dit mondeling te doen? Opschrijven mag ook!

Vind je het moeilijk om je klachten mondeling bij ons neer te leggen dan kun je deze natuurlijk ook opschrijven. Dit mag in een brief maar ook via de mail. Wij zullen hier dan z.s.m. op reageren.

Heb je toch het vertrouwen in ons verloren dan kun je ook nog terecht bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen (www.degeschillencommissie.nl). Dit is een externe organisatie waarbij Marosa is aangesloten en die je klacht in behandeling kan nemen. Maar probeer het eerst intern. Wij maken graag een afspraak om in alle rust en privacy met elkaar van gedachten te kunnen wisselen. (Meer informatie over onze klachtenregeling vind je in onze Informatiebrochure. vraag hier gerust om.)

IRRITATIES? KLACHTEN? LAAT HET ONS WETEN !!